Sunday 18 September 2011

Suasana Exam


hari ni anak2 murid aku ambik exam trial....pengajian perniagaan 946/1....soalan yg aku buat ni juga serentak dgn beberapa sekolah seperti SMK ACS Sitiawan, SMK Diary Bota....yang mana mintak soalan kat aku le....khabarnya ada masalah dengan soalan kat daerah lain...bukan senang buat soalan...buat skima lagi sekolah...aku yang dah berpengalaman ni pun..masih buat mistake...kena ada spesifikasi..kena ada permurniaan..dua tiga kali check woi....suruh darling check....sampai ke sudah....any how....moga2 soalan aku ni budak2 dapat jawab dengan baik...direct question...

bila tengok wajah anak2 murid aku apabila kertas soalan diedarkan..ada yg senyum...ada yg tak tengok muka aku dah....ni baru trial woi....

nanti exam sebenar baru tahu..langit tinggi rendah...

anyhow..jawab la dengan tenang....senang je soalan tu....

Selamat menduduki exammm....

Lepas ni cikgu pulak nak marking kertas tu

Markah nak cepat.....

No comments:

Post a Comment